Aju paraplu! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nina Spanjer - WaarBenJij.nu Aju paraplu! - Reisverslag uit Rome, Italië van Nina Spanjer - WaarBenJij.nu

Aju paraplu!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Nina

08 Oktober 2011 | Italië, Rome

Het is mijn laatste dag in Nederland en nog zo veel te doen en natuurlijk veel te weinig tijd. Het afscheidsfeestje is geweest, de laatste spullen ingekocht en de koffers zijn zo goed als ingepakt, maar als meisje zijnde heb je toch altijd het gevoel dat je toch iets vergeten bent.

Gisteravond heb ik met vrienden gekookt en een gezellige avond gehad. Helaas was het moment daar om afscheid te nemen van Hilde en Rebecca wat zwaarder viel dan verwacht. Gelukkig waren de heren, waar ik later afscheid van moest nemen, ontzettend lief voor me.
Vanavond ga ik nog met de meiden van 't Jagershuys voor de laatste keer lekker oud en vertrouwd naar de Reünie. Ik vrees dat het een herhaling wordt van gisteravond. Één grote huilpartij waar geen zakdoekje tegen bestendig is.

Ondanks dat ik heel slecht tegen afscheid nemen kan, heb ik ontzettend veel zin in mijn Rome avontuur. Alleen het idee al dat ik mezelf nuttig kan gaan maken en iets ga leren maakt me blij! Dat niksen is na vier maanden ook niet meer bepaald je van het (wat ik overigens een hele vage uitdrukking vind).

Nu is het hoog tijd om de koffer echt goed in te pakken en de laatste zaken te regelen voor de grote dag. Ik heb er zin in!

Liefs, Nina


  • 08 Oktober 2011 - 16:58

    Oma Nellie:

    Lieve Nina, een heel goede reis en veel succes in Rome. Ik kom niet naar Schiphol, we hebben verleden week een fijne dag met je gehad en ondanks dat ik je zal missen, ben ik blij voor je dat het nu eindelijk zover is. Ik voel een lach en een traan en ga je graag volgen via deze website.
    XXXX oma Nellie

  • 11 Oktober 2011 - 07:57

    Monique:

    He kanjer,
    Lekker geinstalleerd? hoe was de 1e dag? We missen je nu al, maar leven ook heel erg met je mee.
    Hoop dat je een fantastisch jaar beleeft, met heel veel leuke ervaringen.

    Liefs ma

  • 12 Oktober 2011 - 10:59

    Oma Nellie:

    De eerste twee dagen waren wel spannend, Nina, maar dat had je ook verwacht. Nu zal het verder wel gaan, je zult nieuwe vriendinnen en vrienden krijgen en ik verwacht dat je het best naar je zin zult hebben.
    XXXX oma N.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Nina

Voor 9 maanden vertrek ik naar Rome om daar Italiaans te gaan leren.

Actief sinds 20 Sept. 2011
Verslag gelezen: 4766
Totaal aantal bezoekers 27375

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2011 - 09 Juni 2012

Italiaans in Rome

Landen bezocht: